loading...
عاشـــق تنـــــــــــــــها
pouya بازدید : 280 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (3)

 

 

 

در تنهایی خود لحظه ها را برایت گریه کردم

در بی کسیم برای تو که همه کسم بودی گریه کردم

در حال خندیدن بودم که به یاد خنده های سرد و تلخت گریه کردم

در حین دویدن در کوچه های زندگی بودم که ناگاه به یاد لحظه هایی که بودی و اکنون

نیستی ایستادم آرام گریه کردم

ولی اکنون میخندم آری میخندم به تمام لحظه های بچه گانه ای که به خاطرت اشک

هایم را قربانی کردم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ♥مهســــان♥ در تاریخ 1348/10/11 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________سلام آپم بیا .


این نظر توسط U در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ آسمــان با مطالبی بسیا جذاب وزیبا شروع به کار خود کرد

داستان های کوتاه
زندگی نامه
گالری عکس
شعر
دانلود
سخن بزرگان
مطالب خواندنی
سیاسی
کتاب
ورزشی
پند آموز
طنز
هنر وادبیات
بهداشت وسلامت
ائمه اطهار
عجایب
حتما یه سری بزن پشیمون نمیشی
http://aseman98.rozblog.com /


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من سوخته دل ساکن کوی غم و دردم ، در رفاقت شکست خوردم ولی توبه نکردم .فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی؟ به وبلاگ عاشق تنها خوش اومدی دوست عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 10,158
  • کدهای اختصاصی